Alle vragen en antwoorden rondom Bestellen
Veelgestelde vragen
Alle antwoorden op jouw vragen
Alle antwoorden op jouw vragen
Bestellen
Bestellen is gelukkig heel simpel. Onze vlaggen staan op alfabetische volgorde. Kies de vlag die je wilt, de hoeveelheid en voeg toe aan je winkelwagen. Klaar met shoppen? Ga naar je winkelwagen en start met afrekenen. Je kunt je gegevens opslaan en een account aanmaken, zodat een volgende bestelling nog sneller verloopt.
Heb je al een account aangemaakt op onze site? Je bestelgegevens staan dan opgeslagen en je kunt al je bestellingen zien en volgen. Wil je een bestelling opnieuw bestellen? Klik dan op je oude bestelling en kies opnieuw bestellen. Handig toch?
Wij snappen het belang van een snelle bezorging. Bestel jij bij ons je vlag doordeweeks voor 15:00? Dan heb je deze de volgende dag al in huis.
Natuurlijk, geen probleem. Stuur ons een mailtje op Vlagdirect@outlook.com en wij zorgen dat het goed komt.
Mail ons gerust en wij reageren nog dezelfde dag op: Vlagdirect@outlook.com
Ja, al de prijzen op onze site zijn inclusief.
Als u bestelt krijg je van ons altijd een bevstigingsmail. Is dit niet het geval? E-mail ons dan op Vlagdirect@outlook.com en wij checken meteen of de bestelling goed is doorgekomen.
Betalen
Alle vragen en antwoorden rondom Betalen
Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden aan in onze webshop. Bekijk deze op onze betaalpagina. Ons rekeningnummer op naam van VlagDirect / SayYesShopNL is: NL41 RABO 0365156884.
Wij bieden de volgende betaalmethoden aan: iDEAL, Apple Pay, Klarna, PayPal & SEPA overboeking.
Op de betaalpagina ziet u alle stappen die u moet volgen om te betalen.
U ontvangt van ons een factuur in de email. Hierop staat indien van toepassing ook de BTW vermeld.
U krijgt onze factuur altijd online.
Wij werken alleen met gecertificeerde betaalopties, waardoor uw betaling altijd veilig en beschermd is.
Nee, dit is helaas nog niet mogelijk.
Ja, dit kan via onze betaalmethode met Klarna.
U krijgt de factuur altijd nadat de betaling voldaan is, behalve als u gebruik maakt van Klarna.
Wij waarderen uw feedback altijd. Laat ons weten wat u van onze bestelling vond. Wij geven u de mogelijkheid om een beoordeling achter te laten via de mail.
Verzenden en Bezorgen
Alle vragen en antwoorden rondom Verzenden en Bezorgen
Verzenden is altijd gratis.
Je kunt al jouw bezorgopties zien als je een product bestelt.
Altijd.
Volg je bestelling eenvoudig via de track & trace die je krijgt in je mail. Je kunt je bestelling ook altijd volgen in jouw VlagDirect account via onze site.
Bestel jij bij ons je vlag doordeweeks voor 15:00? Dan heb je deze de volgende dag al in huis.
Wij leveren internationaal, over heel de wereld.
Je krijgt je vlag meestal de volgende dag al binnen. Je hoeft hiervoor niet thuis te blijven, deze past namelijk door de brievenbus. Bij grote bestellingen, vanaf 5 vlaggen kan dit niet, je krijgt het pakket dan de volgende werkdag al binnen. Wil je toch een andere datum? Laat ons dit dan weten via de bestel notities.
Ja op vrijdag en zaterdag. Alleen op zondag kan dit niet.
Zeker, je kan zelf een verzendadres kiezen.
Natuurlijk. Wij zijn gevestigd in Eindhoven, in de Kruisstraat 121, 5612CE kom gerust langs!
Onze pakketbezorgers doen er alles aan om jouw pakketje zo spoedig mogelijk af te leveren. Mocht deze niet de volgende dag zijn afgeleverd? Check dan je track & trace voor de meest recente informatie.
Dit is inderdaad een optie die je kunt kiezen.
Ook hier kan je inderdaad voor kiezen.
Nee, alleen dit is ook niet nodig, omdat de bestelling door je brievenbus past.
Als deze voor 15:00 is besteld, 1 werkdag later.
Natuurlijk, dit kan via de track & trace die we je opsturen.
Retouren
Alle vragen en antwoorden rondom Retouren
Als het product nog niet in gebruik is genomen, kan deze binnen de retourtermijn altijd retour worden gestuurd. Je krijgt dan het aankoopbedrag inclusief verzendkosten volledig terug.
Als deze niet in gebruik zijn genomen en binnen de retourtermijn vallen wel.
Je kunt een retourlabel aanschaffen en deze opsturen naar onderstaand adres: Honfleurlaan 5, 5627EB, Eindhoven, Nederland
Na behandeling van de retour, wordt de betaling direct teruggestort.
Dezelfde als waarmee betaald is.
Ja, de retourkosten zijn voor jou als klant.
Dit kun je volgen via je eigen track & trace van de retourzending. Ook krijg je een bevestiging per email als de retour is behandeld.
Als wij de retour ontvangen hebben, gebeurt dit in meeste gevallen dezelfde dag nog.
Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo zorgvuldig mogelijk te behandelen. Is er desondanks toch iets fout gegaan? Stuur ons een mailtje op VlagDirect@outlook.com
De wettelijke retourtermijn bedraagt 14 dagen. Hierna vervalt de garantie.
Nee, dit is niet nodig.
Je hebt wettelijk gezien 14 dagen de tijd om je product te bekijken en zonder reden terug te sturen. Zo kun je een goede keuze maken of je het product wil houden.
Als je vlag al in gebruik is genomen, kunnen wij deze helaas niet meer terugnemen, omdat deze onverkoopbaar is geworden. Zo garanderen wij altijd vlaggen van de hoogste kwaliteit.
Mijn Account
Alle vragen en antwoorden rondom Mijn Account
Dit kun je doen als je een bestelling plaatst of via de daarvoor bestemde knop op onze homepage.
Zo kun je jouw verzendgegevens opslaan voor een extra snelle bestelling én je kunt al jouw bestellingen overzichtelijk bij elkaar zien.
Die kun je altijd inzien in jouw account.
Dit kun je gemakkelijk doen nadat je inlogt op jouw account.
Deze kan je opnieuw opvragen met je emailadres.
Deze kun je altijd opzeggen.
Nadat je jouw account hebt aangemaakt, krijg je een bevestigingsmail. Heb je deze niet ontvangen en werkt jouw account niet? Stuur ons dan een email op: VlagDirect@outlook.com
Zodra deze online gaat, zullen wij hier je over informeren.
Contact (Gegevens & Klachten)
Alle vragen en antwoorden rondom Contact (Gegevens & Klachten)